Просмотр по ключевому слову маркетинговый канал


Показаны результаты 1 - 20 из 25
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2018 Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution Syhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D. Book chapter 129698553 105679777
2016 The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1904735922 1838949896
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 429606791 194653566
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 1931017667 -2079563424
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -823058521 -1056115493
2012 Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1518975 3167158
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 661270974 441083172
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 1926478 1927116
2017 Маркетингові канали підприємства: сутність та структура Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 61732170 160335363
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 1286490691
2006 Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості Федорова, Ю.К.; Жидков, А.Б. Article 384913095 501485041
2015 Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Н.О. Article 31753405 25266071
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 645971090 696659096
2015 Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 423595357 1013432248
2015 Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 20976350 15633745
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 42040895 10222967
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 22708807 8994158
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 872151 1792870
2012 Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 168550066 993121741
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 629201453 1334051440